wtorek, 21 lutego 2017

21 Luty

Ilekroć ludzie nie uzewnętrzniają siebie, po trochu umierają.
— Laurie Halse Anderson

Muzyka zawsze pomagała mi wyrazić to, czego nie potrafię powiedzieć słowami. Jedną z najcenniejszych zalet mojej profesji jest to, że mogę wykorzystać swój głos i swoje piosenki do tego, by poruszyć innych i dodać im siły. Znakomicie wiem, jak to jest siedzieć samej w pokoju, być załamaną, posiniaczoną od wewnątrz i od zewnątrz, samotną i desperacko pragnącą, by ktoś cię kochał, byś miała z kimś kontakt. Moje piosenki są nie tylko dla mnie, ale dla każdej osoby na świecie, której brakuje przyjaźni. Są dla każdego, kto kiedykolwiek czuł, że chce, by ktoś przy nim stanął. Kiedy czytasz tę książkę, wiedz, że właśnie przy tobie jestem i chcę tam pozostać, by pomóc ci przejść przez twoje najciemniejsze dni.

Cel: Nastaw sobie dowolną piosenkę, po której lepiej się czujesz. A jeżeli sama grasz czy układasz piosenki, chwyć instrument i wyraź siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz