poniedziałek, 2 stycznia 2017

2 stycznia

Celem wyprawy nigdy nie jest jakieś miejsce, ale nowy sposób postrzegania.
- Henry Miller

Miałam ogromne szczęście bardzo dużo podróżować przez zeszłych kilka lat. Jedną z najistotniejszych rzeczy, z których zdałam sobie sprawę podczas tych wypraw, było to, jak dużo traktujemy jako danem nam z góry. Widziałam slumsy, w których mimo przeraźliwego zimna ludzie chodzą bez butów czy kurtek. Byłam w miejscach, gdzie ludzie harują niewiarygodnie ciężko przy wykańczającej fizycznie pracy, zarabiając marne grosze. Nauczyło mnie to szanować każdego człowieka na planecie oraz nie uważać, że moja praca jest czymś danym mi raz na zawsze. 

Cel: Pozostając otwarta na to, co cię otacza, wybierz się na dzień (albo tydzień) w jakieś nowe miejsce. Jeśli nie możesz sobie pozwolić na wolne w pracy, odwiedź nieznane ci osiedle w swoim własnym mieście. Bądź wdzięczna za wszystko, co masz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz